2016. június 28., kedd

Visszaérkeztem Horvátországba

Végre, hosszú idő után visszaérkeztem Horvátországba. Mondjuk akadt még közben kikötő bőven, Pl.: Kotor. De blogbejegyzés készült már szinte mindről. Sőt: az összes itteni kikötőről is. Dubrovnik. Így az elsődleges cél az internetelérés volt. Meg egy jó palacsinta. Mert mint tudjuk, illetve ha nem, akkor most már igen. Szóval: mint tudni illik, Horvátországban kimondottan remek palacsintázók vannak.






A hajó elején van egy személyzeti lejáró. A srácok itt szoktak netezni. Nem ülnek ki a napra, valami megmagyarázhatatlan okból kifolyólag.


A következő kikötő: Hvar. Olyan jó nekem is elolvasni a régi bejegyzéseket. Hú, tényleg ez történt... 
Hát, nevetni ilyen jót régen nevettem magamon.


A kedvenc kávézóm. Anna Café
A következő kikötő Rovinj. A La Bellel nem sokat jártunk erre, kétszer voltam a városkában,  szerencsétlenségemre nem volt a legjobb idő. Nem szeretem a hideg szelet, meg az esőt, meg a kettő kombinációját azóta se. Előtte se, akkor se. Mindenesetre volt egy sétám a városban akkor is. Gondolván, ki tudja, mikor jutok el legközelebb ide. Hát, most eljutottam, csodálatos napsütés. Sétaidő.















Gyertyakészítő mester